czwartek, 12 marca 2015

12 marca - Zjebany tydzień, zjebany dzień :)

czwartek, 12 marca 2015

Zjebany tydzień, zjebany dzień :)

Jak ja nie lubię mojej szkoły, a zwłaszcza jednej suki ode mnie z klasy. Mam z nią kose od 6 klasy podstawówki. Jeszcze do dzisiaj było w miarę okej, najbardziej wkurza mnie to że jest dwulicowa i fałszywa. Raz jedzie na mnie i to ostro, zaraz po tym przymila się do mnie ;-;. Dzisiaj zepchnęła mnie ze schodów, a tylko dlatego bo zwróciłam jej uwagę na polskim bo nie mogłam jej rozczytać(piszę, tak że nie da się jej w ogóle rozczytać :') ). W poprzednim roku miałam nadzieję że nie zda, ale się jej udało. W tym pewnie będzie tak samo ;-;. Jak ja jej nie lubię, boże...

A Wy znacie jakieś osoby o podobnym charakterze? 
Piszcie w komentarzach, rozsyłajcie dalej :).


piątek, 30 stycznia 2015

Studia, liceum...

piątek, 30 stycznia 2015
Mimo, że zostało mi jeszcze jakieś 2 lata nauki w gimnazjum pomyślałam, że popatrzę sobie licea o profilach, które mnie interesują. Myślałam także o kierunku na studia. Co powiecie na dziennikarstwo? W sumie interesujący kierunek, ale żeby się przygotować musiałabym zacząć prowadzić bloga tak na poważnie oraz robić coś już w tym kierunku. 
A Wy na jaki chcielibyście iść kierunek? Czy może na jakim już jesteście kierunku? 
I'm trying to be... © 2014